Annmarie Åberg
Client Experience Leader – Client SolutionsKundservice är företagets 1:st line support. Till oss ringer kunder för att felanmäla sin kaffemaskin, fråga fakturafrågor, adress eller referens ändra, när de ska flytta, vilka avtalstider gäller? Vi hjälper till att söka leveranser, samt vägleder nya kunder. Kundservicegruppen besvarar 700 kundsamtal om dagen och ca 300 ärenden via e-post. Vårat mål är självklart att kunna lösa alla frågor direkt vid första kontakten. Ett högt tempo och att aldrig veta vad som väntar bakom nästa samtal gör jobbet roligt. Vi som jobbar här tycker att service är det roligaste som finns!
Några av mina kollegor
Om Selecta Sverige
Selecta - Förvandlar vardagen till glädje genom innovativa lösningar och en passion för att skapa meningsfulla upplevelser. Vi strävar efter att vara världens bästa företag genom att erbjuda enastående kundservice, banbrytande innovationer och ett dedikerat engagemang för att skapa positiv förändring. Med fokus på gemenskap, tillväxt och hållbarhet är vi stolta över att vara ledande inom vår bransch och att göra skillnad varje dag. Välkommen till Selecta - där glädjen är vår drivkraft.